Kamis, 23 Desember 2010

seronok menghabiskan cuti di i-CITY............

assalammualaikum semua..hoi...hoi...hoi...

hah cuba teka artis mana yg gunakan ayat 2 ? erm.... x tahu..jawapannya SHAHIR aF8..aku da la terdgr kat radio ERA td..katanya 'bang shahir kita nie da menghilangkan diri~ eh! betoi kew...erm...tu aku x tahu..aku dgr pon cam tu la..dari mulut ke telinga la katakan...pepe pown aku doakan agar 'bang SHAHIR kita tu kembali ke industri tanah air kita ni..
huhu...(masa bila pulak aku jadik wakil paparazzi nie)


semalam aku baru jew balik dari KL , g bawak sepupu sepapat aku g betunang sekali gus g jalan2 r..kan bukan selalu...lepas jew balik kenduri tu terus famili aku meneruskan perjalanan tanpa arah tuju..pas tu dapat satu idea....hha...nak yau pe dia...kalau x mau tau pown kena tau jugak...kan3....
abang ipar aku ajak g i-CITY...

huh????? i-CITY pe kebenda tu..mulanya memang aku x tau pown pe kejadahnya i-CITY tu...huh...maklumlah org kg....mana la tau i-city ka pa ka..batoi x...
sapa yg x tau i-city tu kejadah pew..hah..mai sini aku tunjukkan...

jeng

jeng

jeng



ni la dia i-city nya...hah..org KL kalau x tau saja la.kan.....
huhu
kebetulan masa sampai tu de pulak konsert...huwah...syok giler tp x g tgk pown..huhu....nawaitu bukan nak g tgk konsert tu pown..huhu....just nak g tgk pokok berlampu tu jew..katanya cntk...
tp kebenarannya....MEMANG CANTIK....



ni my mother and my father...
tgk romantik x..huhu...jgn igt org muda ja boley...
org muda klau nak peluk boley tp biar la yg halal...
jgn nk sergah jew....pe la nk jadi kan...



walau pown hujan turun tanpa di duga..aku tetap menempuhnya walau pa jua yg berlaku..
cewah...nasib baik ada payung jew..kalau x ermm....haram idoknye nak tempuh ujan ribut petir yg dok ada tu..huwah...xsyen semata-mata
ni la anak ke-lima kepada en.shaari dan puan noriha...huwah...
cukup bergaya..kalah model2 yg terkemuka skrg ni..(wei.jgn dok perasan boley ak??)



lepas ujan aku tgk le langit...nak wat ramalan cuaca..kot la nak ujan lagi..hehe...(rajin x tentu pasal...)
hehe...seronok giler..


ni persatuan anak menantu kepada my parent...


ni plak persatuan nak beranak..huwah...
happy famili


okey la sampai sini jew..huhu..x berapa byk idea ptg2 ni...
see uuoolllsss next time


sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar