Jumat, 03 Desember 2010

mood yang baru ??? jom~~~


assalammualaikum semua...hari ni aku ngah ada mood nak menaip...huhu aku rasa dah lama aku x menaip...betol x ???sekarang jam menunjukkan pkol 10:28 mlm...

aku lama x menaip bukan apa aku ngah asyk nengok citer korea...haha
aku kan peminat no 1 korea (semua org ckp dia 2 peminat no1 tp ntah jtuh no bapew x tau la)
biar la asalkan aku rasakan yg aku ni no 1...huwah......

erm cute x hanak patung kat atas tu....huhu...
setelah aku meniti hari mencari jalan utk cari web benda yg dok bergerak 2...
finally,aku dapat gak..haha...
ia telah menjadi satu kepuasan kpd aku....
tp skrg aku dalam proses nak cari jln nak wat banner...erm nk tanya yg pakar,ntah ke mana
so, aku pun wat kpla tau ja la...kuang~~~

erm....aku...erm...nak tulis pa lg x tau...
saja ja nak g tau aku dah boley cntkkan belog aku
tp...................................x la secantik belog aidabeelicious ngan irine nadia marcello punya belog...

aku pun belajar dri diorng punya belog jgk...huhu
tp bkn niat nak meniru
but.....nak belajar hokey ~~~~

so,aku stop kat sini dulu okey...nak g tgk pairet ob keribien jap....
nak tgk jack sepero...haha

see you next time

sarangae (LOVE)


Tidak ada komentar:

Posting Komentar