Jumat, 10 Desember 2010

arghhhh!!!!! boring siot...

salam semua...cuba tengok balik pe yg haku tulis kat ats tu huh!! tu la aku punya mood skrg...boring siot...cuti2 ni..adoi x tau nak wat pa..erm...nak pegang buku jauh skali la...huih...tension btoi la..nak kata x usha blog org...aku dah x larat nak usha dah...nak tgk tb erm..x dak citer pe pown...huih boring boring boring...tp aku wat2 sebok ja la...tgk la pa2 yang x patut..patut kan3...


aku tulis ni sambil dongar lagu korea..huh..kan peminat korea...huhu
ooo..yea..aku da la terbaca dalam paper tadi...group korea iaitu B2ST nak dtg m'sia ko...huhu..teruja gler aku...bley teruja jew la nak g 'dekat' sgt...aku d perak konsert kt kL...so just bley beli buku EPOP jew la kalau nk tau perkembangan x pun beli KLIK...huhu

adoi nak wat pa ni...huah.....aku jerit jgak sat gi...
sat kena marah plak tetiba ja jerit huh..terus g wat gila x yah ambik stpm taun depan...padan muka aku...nah hambik...


hah...aku da someting nak tunjuk...huhu...persamaan aku ngan leader ft island...hong ki..
meh aku tunjuk meh...tgk tau jgn jelez..huhu
wah g kau..bak kata REZA mohamad 'kata kau'


1


2


3


jeng... jeng... jeng...








huhu...deko  deko  deko
tengok  tengok  tengok...
haha sama tak..kami kan sehati sejari...


dont be jelez uuoolllssss..kalau nak suft internet
cari r gambar korang punya feveret artis...
then tangkap r gambar cam na diorg posing
tapi gambar aku ni ori tau..
x sangka plak sama ngan hong ki..huhu

terkezut aku...nasib baik x dan berubah jadi RAIN
bukan BI RAIN
tp RAINBOW...huah..huah..

ok lah...aku lapau la plak..nak g masak mee ramen jap...perh  enak banget..
erm..yummy..yap yap yap...huih nak terkeluar taik telinga lapau punya psal...

okey la da...ikut patung tu huh..wat exercise sikit...jump sikit okey

sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar