Minggu, 05 Desember 2010

jalan jalan carik pasal



salam...hola semua...

kita bertemu lagi di dalam  BMW..  eyak......ekk....ekkkk.....nasib baik aku smpat tarik handbreak kalau tidak tersasar aku...ahak....bukan BMW la tp BIW(beautiful is wonderful)....apa salahnya kalau BMW kan...huhu silap hari bulan dapt gak bejibik BMW tu...haha...x salah kan kalau kita angan2 mat jenit....huhu...

hari ni aku g satu tmpat tu....tmpt mmg bgz giler r kan sbb jg menatang dgn baik skali...huhu...kalau korang cerdik pandai tempat apakah itu???
huh!!! tau x???
tahu ker TAK ??
kalau x tahu mmg ler teruk bebenor ler...
zoo namanya...haha...tahu tak???jgn marah r..



ni masa aku ODW g zoo haha...dalam kete g tu...tp dok di blkg r..nak bawak dah malas nak drive da
apa????hingat aku x reti drive kew...huh~~~
helo walaupun aku ni org yg comey serta lotey huuahh tetapi aku da JPj dah kasi aku lesen tau uuuooollllssss
korang ada????hah
bukan nak belagak ataupun nak ujub tp saja nak bagi jelez kat org yg x BERLESEN jer..haha...
eyak...no no no...bg org yg ada lesen A jew...
tau x lesen A 2 pew??
org yg baik ngan 'agong' jew dapt hah..



ni waktu da atas train..ingt nak jln tp setelah aku wat kaji cuaca..
cam nak ujan 2 yg otometik tukar tu twus naik train..haha
bkn mlas nak jln erk...
alamak kak aku tertutop mata la plak~~~
yang dok tercongak2 kat belakang tu abg hipar aku yg kedua...
haha visit z00 with femeli


ni waktu aku kat rumah ular
(korang tengok ular pown da rumah sendiri mcm mana manusia sendiri bley x da umah sendiri???
erm...pelik tp benar...)
perh..wa ckp lu..kalau dia ngap skali hem..kompom 6pak jari kaki jew...tu pun anak jari korang yg kecik skali tu..huhu



ni waktu aku sekeluarga nk kuar z00..
(tu abg hipar aku yg sulung)
setelah penat naik train dan jln kaki serba sikit...
so kmi pown nk blah la...crik makan
perut pown dah nyanyi lagu korea dah hah...
huwah...puih..puih..lapau~~~



ish..dah nak balik pown sempat lg bergambar..
huhu..dah macam photo mania dah hah..

P/s aku g z00 taiping,perak..lupa nak cakap...huhu asyk sgt menekat aku punya si comey ni smpai lpa nak g tau location..huhu

sampai sini dulu kita yerk...
blog ini dibawa khas utk anda dari
malah anda juga boleh membuat lawatan tanpa bayaran di facebook at

see you next time..

sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar