Kamis, 25 November 2010

JOM JADI ORANG HEBAT...

salam...
hola semua...
hehe... lama aku x nulis@taip kat belog aku ni...maklumlah x da story yg sensasi...so,entri kali ni aku saja letak tajuk cam 2,mana la tau kot2 da org yg tertarik nak baca...an..an..an...tajuk entry kali ni cam yg korang baca kat atas tu la...tok sah la dok nak garu2 kepala yg x gatal tu...(menda la yg haku tulis ni????)






ni sebelum aku menunjukkan kehebatan aku dalam boling(haha,gelak dgn bangga diri,jgn x sedar diri sudah)
ha..tu dia gaya org hebat..walaupun kita tau yg diri kita ni x hebat tp just belagak cam org hebat sudah la...bukan org tau pun...betol x?
oleh itu nak jadi hebat x semestinya kita nk kena hebat dari permainan sgt...just hebat dari segi pemakaian dah r...ahak!!!!!!(gelak x sedar diri)
*hoi....ekau botoi ka x botoi
*eh....diam dah..jgn byk bunyi....




hah!!!!ni dia gaya org berlagak hebat...haha..korang ada???
bukan selalu dpt g main boling ni...ni pown kwn haku yg belanja...haha...baik ark kwn haku sowang ni...haha...maklumlah dah lama x jumpak masing2 bz ngan keja sendiri..so masing2 wat kepala sendiri la...
kebetulan dia nak g poli,tu yg dia belanja tu...hoi...rezeki jgn dok gatal nak tolak uuuuooollllssss....


nah!!!!tgk gaya aku golek bola tu...tu la gaya org seorg pitcher...hahah...strike tu uuuooollllsss..
tp sebelum tu pada...dok dpt kosong ja..panas ati gak...
pas tu baru nk dpt strike...(huh...geram gak aku dibuatnya) 




hasilnya....aku berjaya mendapatkan strike...
ehem...erm..ok x dress up aku...
bukan pa sja nk selitkan sedikit sebyk gaya aku..huhu..
cantik kan3....(double s)
hei...ada aku kisah kalau korang nk komen pasal dress up aku...
*adoi... relex la bro sis pe hal dok marah2 ni...
aku x marah ai....huhu saja ja wat susupen saspen...x a masa aku nak marah ai...wat darah tinggi ja...


sebelum main boling aku g tgk wayang dulu...
erm...tajuk SKYLINE...perh syok giler uuuooolllsss....
g r tgk perh....aku  terigt sampai skrg cerita dia...
cerita dia pasal lelabah dari planet marikh...
yg turun ke bumi then sedut manusia utk dapatkan otak....
haha cam cerita ZOMBI KG PISANG...
OTAK....OTAK...OTAk
#lambat bebenor nak upload gambar ni....





6pak x yg halus 2???
kecikkan mata korang then renung sedalam dalamnya...hah 6pak x?
yg kecik tu bukan semut..tu la manusia yg telah disedut...huhu
korang mesti g nengok cita ni...memang x rugi okey?
kalau x seronok korang boley  bg alasan knpa x seronok
okey? DEAL?????

sampai sini dlu aku punya enteri...
nanti kalauaku da hot story lg aku write down in my humble blog.....

sarangae(love)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar