Sabtu, 06 November 2010

aku orang baru di belog... ( 0 _ 0 )

salam...
hai semua...





hai....aku actually cam x cate je yg aku sndiri pun dah da blog cam org lain...eeeeee...arghhh...haha...
senangnya dalam hati ada belog sendiri(lagu p ramlee)
...

erm...aku sebenarnya just org kpg jew...
tp............dok kpg pun da internet tau..hah jgn main2...zmn skrg dah maju g tu...
blkg aku ni de la sedikit sebanyak suasana kpg g tu...dah nama pun kpg kan mestilah da sedikit semak dan samun...btol x??
sape yg penah dok kpg tau la...
aku minat r gak fesyen2 ni...tp da dok kpg nak melaram ke mana kan...
fesyen bg aku is beautiful..
org wat macam2 nak jadi cntk cam model...
diorng snggup beli baju ratusan RM just nk bergaya cam artis/model...
tp aku pun sama gak 2 kali 5 haha...
tp xa r belanja smpai ratusan RM..
bg aku..aku just beli baju yg cun,murah and sedap di pakai..
tu pun da ckp...





haha...ni lah fesyen aku...aku suka yg simple2 jer...senang...
tp wat masa skrg ni aku punya trademark is selendang...aku asa selesa la bla pakai selendang
senang pun senang..bg aku la...
setngah org cita ase dia lain...btol x?
soh,pe pndngn korang ttg fesyen aku ni?
ok ke ko?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar