Senin, 15 November 2010

HYE...SI GADIS YANG MANIS

salam..
hai semua...
we meet again...



hah..ni gambar aku yang terlatest la...baru tangkap ari sabtu ari tu...hah igt senang nak tangkap gmbar tu...fuhh...payah kot...haha..dia dok lari merata...acam? antk x...haha...double S (syok sendiri) g tu...korang ada?



aku nak share sikit ni..bukan pa..saja nk bercerita...maklumlah lama x on blog kan so byk la cerita...
wartawan bergerak kan????.....erm!!!!da ka wartawan yang x bergerak? ish merepek btl aku ni...kan3
aku nk share pe ek?pandai bg cadangan tp x tau nk tulis pa....ntah pa2 ntah minah ni...hye...
relex bro...nk cerita la ni...hye...x sbau2...
nak share tentang pengalaman aku jadik pengawas...hah...sapa kata jdik pgws seronok?haha...seronok 2 seronok gak tp jdik pgws ni pun da gak +tif ngan -tif dia...
yg +tifnya dpt gak timba pglmn...alang2 dah timba tu..timba la byk sikit (igt cam timba air ka?)...
yg -tifnya.....pgws ni senang dpt kecaman..tp bergantung gak kan...kdg2 pgws ni pun pilih kasih gak...
kengkwn dia wat hal dia just pejam mata ja kan...btol x???   jgn nk menafikan kalau benda tu da belaku depan mata...aku sendiri dah jadi pgws 5 tahun...satu jangka masa yg sgt lama...uuuuooooolllllssss




ni waktu aku kat jamuan pgws la...hah...acam ngancam ak??huhu...arghhhhh....sogan den (double S)
tp nka wat cam na kan da mmg kenyataan...ahak (geli ati ngan pujian sendiri)....ekau betoi ka x betoi...
argh....who care kan...wat do no ja...
hah...aku nak g tau sapa2 yg kenai aku..follow la....jgn r wat x tau ja...(sedih mengenangkan nasib yg x da follower)...top pa bley wat...blog aku x fofular g....just bley sabau ja la kan....
ngah menaip smbil dgr lagu korea...haha...syok g tu...lagu supa solo nyanyian G.NA uuuuuooooolllllssss....
cari r...comfem syok aku g tau korang ni...hah...bukan indah dari khabar dari rupa yew...




ni last aku punya entry...hah   dah x  byk idea da...so aku nak ga tu kat sini just belajar la leklok...supaya kita bley capai cita2 kita yang tinggi cam gunung everest tu...hah...ok?????
nnti kalau aku da pa2 berita yang seronok aku tulis g ek....
da...berseronok la ngan blog aku ni walaupun aku tau yang blog aku ni serba kekurangan...da....




SEE UUUUOOOOLLLLSSSS NEXT TIME....
sarangae....(LOVE)


Tidak ada komentar:

Posting Komentar