Sabtu, 20 April 2013

Siapa nak kereta Mercedes-Benz A-Class sebijik??


Berapa kerap korang pergi Petronas???  Siapa ada kereta mesti selalu isi minyak kan? Kalau aku balek kampung, mesti ayah aku isi minyak dekat Petronas dulu,pastu kitorang adik-beradik mesti borong segala jenis jajan dalam Petronas tu. Tapi kalau pergi mana-mana pon memang ayah aku selalu isi minyak dekat Petronas pon.



Setiap minggu aku selalu balik rumah. Memang jarang ah weekends aku ada dekat uni. Asal weekends je ayah aku ambil aku dekat uni bawak balek rumah. Macam biasa, ayah aku mesti singgah isi minyak dekat Petronas dulu. Aku pon apa lagi, nak lah beli jajan untuk kudap-kudap dalam kereta. Masuk je MESRA, tengok tengah ada contest. Berpeluang untuk menang Mercedes-Benz A-Class pulak tu woh. Terus panggil ayah aku yang tengah isi minyak join contest.Ayah aku muka pasrah je. Layan je lah isi borang semua. Mana tahu kalau dia menang,dia boleh bagi hadiah kereta tu dekat aku sebab aku yang suruh dia join.Komisyen katanyaaa. kihkih


Ada sesiapa mengidam nak pakai kereta Mercedes-Benz A-Class??







Mula-mula rasa macam tak nak share pasal contest ni dengan korang sebab aku teringin gila nak pakai kereta ni. Mesti rileks je aku bawak kereta ni kehulu kehilir dalam uni dengan riaknya. Muahaha awal-awal dah fikir nak riak, memang payah lah kau nak menang wehhhh. Ok aku memang kuat berangan. But who doesn’t?? Wahh tetiba speaking omputih




Ok lah walaupun aku rasa macam nak riak bila pakai Mercedes tu tapi aku sebenarnya baik lah jugak. Sebab aku nak share dengan korang satu contest ni! Senang je nak join dan hadiah semua best-best!



Grand Prize berpeluang untuk menang kereta Mercedes-Benz A-Class!! Wow contest apakah ini?? Hadiah yang lain pon best jugak. Hadiah-hadiah nya semua memang terbaik dari ladang!







2nd Prize: LED HD Smart TV x 10 winners
3rd Prize: Macbook Air x 20 winners 
4th Prize: iPhone5 x 30 winners 
5th Prize: Gift Cards x 40 winners 




 Menarik kan hadiah-hadiah nya? Cara nak join contest ni senang je!



For Mesra Store: Beli Race On promotional combo. Minimum boleh beli 1. Kalau beli banyak combo set lagi bagus. Cerah sikit masa depan nak menang kereta sebijik nanti hehe



Ni combo set yang korang boleh pilih nak beli (Aku suruh ayah aku beli semua combo. Memang beriya engkooo nak menang Mercedes! Sampai semua combo aku borong.) KLIK SINI untuk gambar yang lebih jelas



 For Mini Mesra: Buat pembelian minimum RM15 dalam satu resit. Boleh beli dekat mana-mana stesen PETRONAS yang mengambil bahagian.


 -Jawab soalan yang mudah dicop pada resit.

 -Masuk resit dalam kotak peraduan di stesen.



Tu je cara-cara nya. Senang je kan?? Sila serbu Petronas sekarang!! :D



 More info: http://www.mymesra.com.my/index.php?tpl=2013_f1_promosi



Tidak ada komentar:

Posting Komentar